Kilka wskazówek, jak wstawiać wpisy

Mam nadzieję, że pamiętacie wordpressa z zajęć – jest intuicyjny w obsłudze. Macie status Autora, więc możecie dodawać wpisy i je edytować – nie ma możliwości, że coś zepsujecie. 🙂

A teraz kilka „rad”, jak mogą wyglądać wpisy:

  • starajcie się nie rozwodzić – oceńcie swoją kolekcję zgodnie z kryteriami, które ustalaliśmy na zajęciach, zróbcie to tak, żeby było przejrzyście,
  • napiszcie kilka słów „wstępu” do waszej kolekcji – proponuję zastosować „read more”, żeby strona „nie ciągnęła się” kilometrami – będzie bardziej przejrzyście – readmore można wstawić używając kombinacji klawiszy alt+shift+T – jeśli nie dacie rady, zrobimy to razem na zajęciach w środę,
  • dbajcie o wygląd waszej kolekcji – wyjustujcie tekst, gdzie trzeba, stosujcie pogrubienia ważnych według was informacji,
  • proponuję również stworzyć dla każdego wpisu miniaturę – ładnie to będzie wyglądało, miniaturą mógłby być zrzut ekranu danej strony – pewnie nikt nie będzie miał problemów z jego zrobieniem; aby dodać miniaturę wpisu, należy wrzucić obrazek poprzez opcję wyślij/wstaw, a kiedy ten się załaduje kliknąć w „użyj jako ikony wpisu” – obrazek nie będzie widoczny w edytorze, ale jak opublikujecie wpis, tak (jeśli będzie to problem, to wytłumaczę, jak to zrobić na zajęciach)
  • dodajcie swoją kolekcję do kategorii – te znajdują się po prawej stronie edytora, dodajcie też parę tagów, charakteryzujących waszą kolekcję – Google będzie na to patrzył przychylnym okiem 🙂

W razie jakichkolwiek pytań, skorzystajcie z formularza kontaktowego, znajdującego się w zakładce „Kontakt” – na razie wszystkie wiadomości będą przychodziły na mój e-mail.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *